Friends18.com Orkut Scraps

Friday, November 18, 2011

ဣႁႏိၵယပေရာပရိယတၱဉာဏ္ အက်ယ္ျပျခင္း

ျမတ္စြာဘုရား၏ ဣႁႏိၵယပေရာပရိယတၱဉာဏ္သည္ အဘယ္နည္း။
ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းကုန္ေသာ၊ ပညာမ်က္စိ၌့ကိေလသာျမဴ မ်ားကုန္ေသာ၊ ဣေႁႏၵထက္ကုန္ေသာ၊ ဣေႁႏၵႏုံ႔ကုန္ေသာ၊ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာ ရွိကုန္ေသာ၊ မေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိကုန္ေသာ၊ သိေစလြယ္ကုန္ေသာ၊ သိေစႏိုင္ခဲကုန္ေသာ၊ တမလြန္ ေလာက၌ ရာဂစေသာအျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိကုန္ေသာ အခ်ဳိ႕သတၱဝါတို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာအျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိကုန္ေသာ အခ်ဳိ႕သတၱဝါတို႔ကိုလည္း ေကာင္း ျမင္ေတာ္မူ၏။
အပၸရဇေကၡ မဟာရဇေကၡဟူရာ၌ သဒၶါတရားရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းသူမည္၏။ သဒၶါတရားမရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ မ်ားသူမည္၏။
အားထုတ္အပ္ေသာ ဝီရိယရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းသူမည္၏။ ပ်င္းရိ ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ မ်ားသူမည္၏။
ထင္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းသူမည္၏။ လြတ္ေသာ သတိရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ မ်ားသူမည္၏။
တည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းသူမည္၏။ မတည္ ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ မ်ားသူမည္၏။
ပညာရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ နည္းသူမည္၏။ ပညာမဲ့ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ပညာမ်က္စိ၌ ကိေလသာျမဴ မ်ားသူမည္၏။
တိကၡိႁႏိၵေယ မုဒုႁႏိၵေယဟူရာ၌ သဒၶါတရားရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵထက္သူ မည္၏။ သဒၶါ တရား မရွိ ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵႏုံ႔သူ မည္၏။
အားထုတ္အပ္ေသာ ဝီရိယရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵထက္သူ မည္၏။ ပ်င္းရိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵႏုံ႔သူ မည္၏။
ထင္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵထက္သူ မည္၏။ လြတ္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵႏုံ႔သူ မည္၏။
တည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵထက္သူ မည္၏။ မတည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵႏုံ႔သူ မည္၏။
ပညာရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵထက္သူ မည္၏။ ပညာမဲ့ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ဣေႁႏၵႏုံ႔သူ မည္၏။
သြာကာေရ ဒြါကာေရဟူရာ၌ သဒၶါတရားရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။ သဒၶါတရားမရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။
အားထုတ္အပ္ေသာ ဝီရိယရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။ ပ်င္းရိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ မေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။
ထင္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။ လြတ္ေသာ သတိရွိ ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။
တည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။ မတည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။
ပညာရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေကာင္းေသာအျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။ ပညာမဲ့ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မေကာင္းေသာ အျခင္းအရာရွိသူ မည္၏။
သုဝိညာပေယ ဒုဝိညာပေယဟူရာ၌ သဒၶါတရားရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစလြယ္သူ မည္၏။ သဒၶါတရား မရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစႏိုင္ခဲသူ မည္၏။
အားထုတ္အပ္ေသာ ဝီရိယရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစလြယ္သူ မည္၏။ ပ်င္းရိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစႏိုင္ခဲသူ မည္၏။
ထင္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစလြယ္သူ မည္၏။ လြတ္ေသာ သတိရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစႏိုင္ခဲသူ မည္၏။
တည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစလြယ္သူ မည္၏။ မတည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစႏိုင္ခဲသူ မည္၏။
ပညာရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစလြယ္သူ မည္၏။ ပညာမဲ့ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သိေစႏိုင္ခဲသူ မည္၏။
အေပၸကေစၥ ပရေလာကဝဇၨဘယဒႆာဝိေနာ အေပၸကေစၥ နပရေလာကဝဇၨဘယဒႆာဝိ ေနာဟူရာ၌ သဒၶါတရားရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိသူ မည္၏။ သဒၶါတရား မရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိသူ မည္၏။
အားထုတ္အပ္ေသာ ဝီရိယရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအား ျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိသူ မည္၏။ ပ်င္းရိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအား ျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိသူ မည္၏။
ထင္ေသာ သတိရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိသူ မည္၏။ လြတ္ေသာ သတိရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိသူ မည္၏။
တည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိသူ မည္၏။ မတည္ၾကည္ေသာ စိတ္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိသူ မည္၏။
ပညာရွိေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့ရွိသူ မည္၏။ ပညာမဲ့ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ တမလြန္ေလာက၌ ရာဂစေသာ အျပစ္ကို ေဘးအားျဖင့္ ႐ႈေလ့မရွိသူ မည္၏။
  ေလာေကာဟူရာ၌ ခႏၶာဟူေသာ ခႏၶေလာက၊ ဓာတ္ဟူေသာ ဓာတုေလာက၊ အာယတနဟူ ေသာ အာယတနေလာက၊ အပါယ္ဘံုဟူေသာ ဝိပတၱိဘဝေလာက၊ အပါယ္သို႔လားေၾကာင္းကံဟူေသာ ဝိပတၱိသမ႓ဝ ေလာက၊ သုဂတိဘံုဟူေသာ သမၸတၱိဘဝေလာက၊ သုဂတိဘံုသို႔ေရာက္ေၾကာင္းကံဟူေသာ သမၸတၱိသမ႓ဝေလာကတို႔တည္း။
သတၱဝါအားလံုးတို႔သည္ အာဟာရလွ်င္ တည္ရာရွိကုန္၏ဟူေသာ ေလာကတစ္ပါး။
နာမ္၊ ႐ုပ္ဟူေသာ ေလာကႏွစ္ပါး။
ေဝဒနာသံုးပါးဟူေသာ ေလာကသုံးပါး။
အာဟာရေလးပါးဟူေသာ ေလာကေလးပါး။
ဥပါဒါန္တို႔၏ အာ႐ံုျဖစ္ေသာခႏၶာ 'ဥပါဒါနကၡႏၶာ' ငါးပါးဟူေသာ ေလာကငါးပါး။
အဇၩတၱိကာယတန ေျခာက္ပါးဟူေသာ ေလာကေျခာက္ပါး။
ဝိညာဏ႒ိတိခုနစ္ပါးဟူေသာ ေလာကခုနစ္ပါး။
ေလာကဓံတရား ရွစ္ပါးဟူေသာ ေလာကရွစ္ပါး။
သတၱာဝါသ ကိုးပါးဟူေသာ ေလာကကိုးပါး။
အာယတန ဆယ္ပါးဟူေသာ ေလာကဆယ္ပါး။
အာယတန တစ္ဆယ့္ႏွစ္ပါးဟူေသာ ေလာကတစ္ဆယ့္ႏွစ္ပါး။
ဓာတ္ တစ္ဆယ့္ရွစ္ပါးဟူေသာ ေလာကတစ္ဆယ့္ရွစ္ပါးတို႔တည္း။
ဝဇၨံဟူရာ၌ ကိေလသာအားလံုးတို႔သည္ အျပစ္တို႔မည္ကုန္၏။ ဒုစ႐ိုက္အားလံုးတို႔သည္ အျပစ္တို႔ မည္ကုန္၏။ ျပဳျပင္တတ္ေသာ သခၤါရအားလံုးတို႔သည္ အျပစ္တို႔မည္ကုန္၏။ ဘံုဘဝသို႔ လားေရာက္ေစ့တတ္ေသာ ကံအားလံုးတို႔သည္ အျပစ္တို႔မည္ကုန္၏။ ဤသို႔ ဆိုအပ္ၿပီးေသာ ေလာက၌လည္းေကာင္း၊ ဤရာဂစေသာ အျပစ္၌လည္းေကာင္း ထက္ျမက္အားႀကီးေသာ ေဘးဟူေသာ အမွတ္သည္ ခုတ္သတ္ျခင္း ငွါ ေျမႇာက္ကိုင္ထားသည့္ သံလ်က္သြားရွိေသာ လူသတ္လက္မရြံ႕ကဲ့သို႔ ေရွး႐ႈထင္၏။
ဤငါးဆယ္ေသာ အျခင္းအရာတို႔ျဖင့္ ဤဣေႁႏၵငါးပါးတို႔ကို သိေတာ္မူ၏။ ျမင္ေတာ္မူ၏။ ထူးေသာ ဉာဏ္ျဖင့္ သိေတာ္မူ၏။ ထိုးထြင္း၍ သိေတာ္မူ၏။ ဤဆိုခဲ့ၿပီးသည္ကား ျမတ္စြာဘုရား၏ ဣႁႏိၵယ ပေရာပရိတၱဉာဏ္ မည္၏။

No comments:

Post a Comment